-
Διοδεύσαντες when thee-oh-THAYF-sahn-tase தே-ஒஹ்-TஃAYF-ஸஹ்ன்-டஸெ δὲ they thay தய் τὴν had tane டனெ Ἀμφίπολιν passed am-FEE-poh-leen அம்-Fஏஏ-பொஹ்-லேன் καὶ through kay கய் Ἀπολλωνίαν ah-pole-loh-NEE-an அஹ்-பொலெ-லொஹ்-ந்ஏஏ-அன் ἦλθον Amphipolis ALE-thone Aள்ஏ-தொனெ εἰς and ees ஈஸ் Θεσσαλονίκην Apollonia, thase-sa-loh-NEE-kane தஸெ-ஸ-லொஹ்-ந்ஏஏ-கனெ ὅπου they OH-poo ஓஃ-போ ἦν came ane அனெ ἥ to ay அய் συναγωγὴ Thessalonica, syoon-ah-goh-GAY ஸ்யோன்-அஹ்-கொஹ்-GAY τῶν where tone டொனெ Ἰουδαίων was ee-oo-THAY-one ஈ-ஊ-TஃAY-ஒனெ -
κατὰ ka-TA க-TA δὲ Paul, thay தய் τὸ as toh டொஹ் εἰωθὸς ee-oh-THOSE ஈ-ஒஹ்-TஃஓSஏ τῷ his toh டொஹ் Παύλῳ manner PA-loh PA-லொஹ் εἰσῆλθεν was, ees-ALE-thane ஈஸ்-Aள்ஏ-தனெ πρὸς went prose ப்ரொஸெ αὐτοὺς in af-TOOS அf-TஓஓS καὶ unto kay கய் ἐπὶ them, ay-PEE அய்-Pஏஏ σάββατα and SAHV-va-ta SAஃV-வ-ட τρία three TREE-ah Tற்ஏஏ-அஹ் διελέγετο thee-ay-LAY-gay-toh தே-அய்-ள்AY-கய்-டொஹ் αὐτοῖς sabbath af-TOOS அf-TஓஓS ἀπὸ days ah-POH அஹ்-Pஓஃ τῶν reasoned tone டொனெ γραφῶν with gra-FONE க்ர-Fஓந்ஏ -
διανοίγων and thee-ah-NOO-gone தே-அஹ்-ந்ஓஓ-கொனெ καὶ alleging, kay கய் παρατιθέμενος that pa-ra-tee-THAY-may-nose ப-ர-டே-TஃAY-மய்-னொஸெ ὅτι OH-tee ஓஃ-டே τὸν Christ tone டொனெ Χριστὸν must hree-STONE ஹ்ரே-STஓந்ஏ ἔδει needs A-thee A-தே παθεῖν have pa-THEEN ப-Tஃஏஏந் καὶ suffered, kay கய் ἀναστῆναι and ah-na-STAY-nay அஹ்-ன-STAY-னய் ἐκ risen ake அகெ νεκρῶν again nay-KRONE னய்-Kற்ஓந்ஏ καὶ from kay கய் ὅτι the OH-tee ஓஃ-டே οὗτός dead; OO-TOSE ஓஓ-TஓSஏ ἐστιν and ay-steen அய்-ஸ்டேன் ὁ that oh ஒஹ் Χριστός this hree-STOSE ஹ்ரே-STஓSஏ Ἰησοῦς Jesus, ee-ay-SOOS ஈ-அய்-SஓஓS ὃν whom one ஒனெ ἐγὼ I ay-GOH அய்-Gஓஃ καταγγέλλω preach ka-tahng-GALE-loh க-டஹ்ன்க்-GAள்ஏ-லொஹ் ὑμῖν unto yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் -
καί some kay கய் τινες of tee-nase டே-னஸெ ἐξ them ayks அய்க்ஸ் αὐτῶν believed, af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἐπείσθησαν and ay-PEE-sthay-sahn அய்-Pஏஏ-ஸ்தய்-ஸஹ்ன் καὶ consorted kay கய் προσεκληρώθησαν with prose-ay-klay-ROH-thay-sahn ப்ரொஸெ-அய்-க்லய்-ற்ஓஃ-தய்-ஸஹ்ன் τῷ toh டொஹ் Παύλῳ Paul PA-loh PA-லொஹ் καὶ and kay கய் τῷ toh டொஹ் Σιλᾷ Silas; see-LA ஸே-ள்A τῶν and tone டொனெ τε of tay டய் σεβομένων the say-voh-MAY-none ஸய்-வொஹ்-MAY-னொனெ Ἑλλήνων devout ale-LANE-one அலெ-ள்Aந்ஏ-ஒனெ πολὺ Greeks poh-LYOO பொஹ்-ள்Yஓஓ πλῆθος a PLAY-those Pள்AY-தொஸெ γυναικῶν great gyoo-nay-KONE க்யோ-னய்-Kஓந்ஏ τε multitude, tay டய் τῶν and tone டொனெ πρώτων of PROH-tone Pற்ஓஃ-டொனெ οὐκ the ook ஊக் ὀλίγαι chief oh-LEE-gay ஒஹ்-ள்ஏஏ-கய் -
Ζηλώσαντες the zay-LOH-sahn-tase ழய்-ள்ஓஃ-ஸஹ்ன்-டஸெ δὲ Jews thay தய் οἱ which oo ஊ ἀπειθοῦντες believed ah-pee-THOON-tase அஹ்-பே-Tஃஓஓந்-டஸெ Ἰουδαῖοι not, ee-oo-THAY-oo ஈ-ஊ-TஃAY-ஊ καὶ moved kay கய் προσλαβόμενοι with prose-la-VOH-may-noo ப்ரொஸெ-ல-Vஓஃ-மய்-னோ τῶν envy, tone டொனெ ἀγοραίων ah-goh-RAY-one அஹ்-கொஹ்-ற்AY-ஒனெ τινὰς took tee-NAHS டே-ந்AஃS ἄνδρας unto AN-thrahs Aந்-த்ரஹ்ஸ் πονηροὺς them poh-nay-ROOS பொஹ்-னய்-ற்ஓஓS καὶ certain kay கய் ὀχλοποιήσαντες lewd oh-hloh-poo-A-sahn-tase ஒஹ்-ஹ்லொஹ்-போ-A-ஸஹ்ன்-டஸெ ἐθορύβουν fellows ay-thoh-RYOO-voon அய்-தொஹ்-ற்Yஓஓ-வோன் τὴν of tane டனெ πόλιν the POH-leen Pஓஃ-லேன் ἐπιστάντες baser ay-pee-STAHN-tase அய்-பே-STAஃந்-டஸெ τε sort, tay டய் τῇ and tay டய் οἰκίᾳ gathered oo-KEE-ah ஊ-Kஏஏ-அஹ் Ἰάσονος a ee-AH-soh-nose ஈ-Aஃ-ஸொஹ்-னொஸெ ἐζήτουν company, ay-ZAY-toon அய்-ZAY-டோன் αὐτοὺς and af-TOOS அf-TஓஓS ἀγαγεῖν set ah-ga-GEEN அஹ்-க-Gஏஏந் εἰς all ees ஈஸ் τὸν the tone டொனெ δῆμον· city THAY-mone TஃAY-மொனெ -
μὴ when may மய் εὑρόντες they ave-RONE-tase அவெ-ற்ஓந்ஏ-டஸெ δὲ found thay தய் αὐτοὺς them af-TOOS அf-TஓஓS ἔσυρον not, A-syoo-rone A-ஸ்யோ-ரொனெ τὸν they tone டொனெ Ἰάσονα drew ee-AH-soh-na ஈ-Aஃ-ஸொஹ்-ன καί Jason kay கய் τινας and tee-nahs டே-னஹ்ஸ் ἀδελφοὺς certain ah-thale-FOOS அஹ்-தலெ-FஓஓS ἐπὶ brethren ay-PEE அய்-Pஏஏ τοὺς unto toos டோஸ் πολιτάρχας the poh-lee-TAHR-hahs பொஹ்-லே-TAஃற்-ஹஹ்ஸ் βοῶντες rulers voh-ONE-tase வொஹ்-ஓந்ஏ-டஸெ ὅτι of OH-tee ஓஃ-டே Οἱ the oo ஊ τὴν city, tane டனெ οἰκουμένην crying, oo-koo-MAY-nane ஊ-கோ-MAY-னனெ ἀναστατώσαντες These ah-na-sta-TOH-sahn-tase அஹ்-ன-ஸ்ட-Tஓஃ-ஸஹ்ன்-டஸெ οὗτοι that OO-too ஓஓ-டோ καὶ have kay கய் ἐνθάδε turned ane-THA-thay அனெ-TஃA-தய் πάρεισιν the PA-ree-seen PA-ரே-ஸேன் -
οὓς Jason oos ஊஸ் ὑποδέδεκται hath yoo-poh-THAY-thake-tay யோ-பொஹ்-TஃAY-தகெ-டய் Ἰάσων· received: ee-AH-sone ஈ-Aஃ-ஸொனெ καὶ and kay கய் οὗτοι these OO-too ஓஓ-டோ πάντες all PAHN-tase PAஃந்-டஸெ ἀπέναντι do ah-PAY-nahn-tee அஹ்-PAY-னஹ்ன்-டே τῶν contrary tone டொனெ δογμάτων to thoge-MA-tone தொகெ-MA-டொனெ Καίσαρος the KAY-sa-rose KAY-ஸ-ரொஸெ πράττουσιν decrees PRAHT-too-seen Pற்AஃT-டோ-ஸேன் βασιλέα of va-see-LAY-ah வ-ஸே-ள்AY-அஹ் λέγοντες Caesar, LAY-gone-tase ள்AY-கொனெ-டஸெ ἕτερον saying AY-tay-rone AY-டய்-ரொனெ εἶναι that EE-nay ஏஏ-னய் Ἰησοῦν there ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் -
ἐτάραξαν they ay-TA-ra-ksahn அய்-TA-ர-க்ஸஹ்ன் δὲ troubled thay தய் τὸν the tone டொனெ ὄχλον people OH-hlone ஓஃ-ஹ்லொனெ καὶ and kay கய் τοὺς the toos டோஸ் πολιτάρχας rulers poh-lee-TAHR-hahs பொஹ்-லே-TAஃற்-ஹஹ்ஸ் ἀκούοντας of ah-KOO-one-tahs அஹ்-Kஓஓ-ஒனெ-டஹ்ஸ் ταῦτα the TAF-ta TAF-ட -
καὶ when kay கய் λαβόντες they la-VONE-tase ல-Vஓந்ஏ-டஸெ τὸ had toh டொஹ் ἱκανὸν taken ee-ka-NONE ஈ-க-ந்ஓந்ஏ παρὰ pa-RA ப-ற்A τοῦ security too டோ Ἰάσονος of ee-AH-soh-nose ஈ-Aஃ-ஸொஹ்-னொஸெ καὶ kay கய் τῶν Jason, tone டொனெ λοιπῶν and loo-PONE லோ-Pஓந்ஏ ἀπέλυσαν of ah-PAY-lyoo-sahn அஹ்-PAY-ல்யோ-ஸஹ்ன் αὐτούς the af-TOOS அf-TஓஓS -
Οἱ And oo ஊ δὲ the thay தய் ἀδελφοὶ brethren ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ εὐθέως immediately afe-THAY-ose அfஎ-TஃAY-ஒஸெ διὰ sent thee-AH தே-Aஃ τῆς away tase டஸெ νυκτὸς nyook-TOSE ன்யோக்-TஓSஏ ἐξέπεμψαν Paul ayks-A-pame-psahn அய்க்ஸ்-A-பமெ-ப்ஸஹ்ன் τόν and tone டொனெ τε Silas tay டய் Παῦλον by PA-lone PA-லொனெ καὶ night kay கய் τὸν unto tone டொனெ Σιλᾶν Berea: see-LAHN ஸே-ள்Aஃந் εἰς who ees ஈஸ் Βέροιαν coming VAY-roo-an VAY-ரோ-அன் οἵτινες thither OO-tee-nase ஓஓ-டே-னஸெ παραγενόμενοι went pa-ra-gay-NOH-may-noo ப-ர-கய்-ந்ஓஃ-மய்-னோ εἰς into ees ஈஸ் τὴν the tane டனெ συναγωγὴν synagogue syoon-ah-goh-GANE ஸ்யோன்-அஹ்-கொஹ்-GAந்ஏ τῶν of tone டொனெ Ἰουδαίων the ee-oo-THAY-one ஈ-ஊ-TஃAY-ஒனெ ἀπῄεσαν Jews. ah-PAY-ay-sahn அஹ்-PAY-அய்-ஸஹ்ன் -
οὗτοι OO-too ஓஓ-டோ δὲ were thay தய் ἦσαν more A-sahn A-ஸஹ்ன் εὐγενέστεροι noble ave-gay-NAY-stay-roo அவெ-கய்-ந்AY-ஸ்டய்-ரோ τῶν than tone டொனெ ἐν those ane அனெ Θεσσαλονίκῃ in thase-sa-loh-NEE-kay தஸெ-ஸ-லொஹ்-ந்ஏஏ-கய் οἵτινες Thessalonica, OO-tee-nase ஓஓ-டே-னஸெ ἐδέξαντο in ay-THAY-ksahn-toh அய்-TஃAY-க்ஸஹ்ன்-டொஹ் τὸν that tone டொனெ λόγον they LOH-gone ள்ஓஃ-கொனெ μετὰ received may-TA மய்-TA πάσης the PA-sase PA-ஸஸெ προθυμίας word proh-thyoo-MEE-as ப்ரொஹ்-த்யோ-Mஏஏ-அஸ் τὸ with toh டொஹ் καθ' all kahth கஹ்த் ἡμέραν readiness ay-MAY-rahn அய்-MAY-ரஹ்ன் ἀνακρίνοντες of ah-na-KREE-none-tase அஹ்-ன-Kற்ஏஏ-னொனெ-டஸெ τὰς mind, tahs டஹ்ஸ் γραφὰς and gra-FAHS க்ர-FAஃS εἰ searched ee ஈ ἔχοι the A-hoo A-ஹோ ταῦτα scriptures TAF-ta TAF-ட οὕτως OO-tose ஓஓ-டொஸெ -
πολλοὶ Therefore pole-LOO பொலெ-ள்ஓஓ μὲν many mane மனெ οὖν of oon ஊன் ἐξ them ayks அய்க்ஸ் αὐτῶν believed; af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἐπίστευσαν also ay-PEE-stayf-sahn அய்-Pஏஏ-ஸ்டய்f-ஸஹ்ன் καὶ kay கய் τῶν of tone டொனெ Ἑλληνίδων honourable ale-lane-EE-thone அலெ-லனெ-ஏஏ-தொனெ γυναικῶν women gyoo-nay-KONE க்யோ-னய்-Kஓந்ஏ τῶν which tone டொனெ εὐσχημόνων were afe-skay-MOH-none அfஎ-ஸ்கய்-Mஓஃ-னொனெ καὶ Greeks, kay கய் ἀνδρῶν and an-THRONE அன்-Tஃற்ஓந்ஏ οὐκ of ook ஊக் ὀλίγοι men, oh-LEE-goo ஒஹ்-ள்ஏஏ-கோ -
Ὡς when ose ஒஸெ δὲ the thay தய் ἔγνωσαν Jews A-gnoh-sahn A-க்னொஹ்-ஸஹ்ன் οἱ of oo ஊ ἀπὸ ah-POH அஹ்-Pஓஃ τῆς Thessalonica tase டஸெ Θεσσαλονίκης had thase-sa-loh-NEE-kase தஸெ-ஸ-லொஹ்-ந்ஏஏ-கஸெ Ἰουδαῖοι knowledge ee-oo-THAY-oo ஈ-ஊ-TஃAY-ஊ ὅτι that OH-tee ஓஃ-டே καὶ the kay கய் ἐν word ane அனெ τῇ of tay டய் Βεροίᾳ vay-ROO-ah வய்-ற்ஓஓ-அஹ் κατηγγέλη God ka-tayng-GAY-lay க-டய்ன்க்-GAY-லய் ὑπὸ was yoo-POH யோ-Pஓஃ τοῦ preached too டோ Παύλου of PA-loo PA-லோ ὁ oh ஒஹ் λόγος Paul LOH-gose ள்ஓஃ-கொஸெ τοῦ at too டோ θεοῦ thay-OO தய்-ஓஓ ἦλθον Berea, ALE-thone Aள்ஏ-தொனெ κἀκεῖ they ka-KEE க-Kஏஏ σαλεύοντες came sa-LAVE-one-tase ஸ-ள்AVஏ-ஒனெ-டஸெ τοὺς thither toos டோஸ் ὄχλους also, OH-hloos ஓஃ-ஹ்லோஸ் -
εὐθέως then afe-THAY-ose அfஎ-TஃAY-ஒஸெ δὲ immediately thay தய் τότε the TOH-tay Tஓஃ-டய் τὸν brethren tone டொனெ Παῦλον sent PA-lone PA-லொனெ ἐξαπέστειλαν away ayks-ah-PAY-stee-lahn அய்க்ஸ்-அஹ்-PAY-ஸ்டே-லஹ்ன் οἱ oo ஊ ἀδελφοὶ Paul ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ πορεύεσθαι to poh-RAVE-ay-sthay பொஹ்-ற்AVஏ-அய்-ஸ்தய் ὡς go ose ஒஸெ ἐπὶ as ay-PEE அய்-Pஏஏ τὴν it tane டனெ θάλασσαν were THA-lahs-sahn TஃA-லஹ்ஸ்-ஸஹ்ன் ὑπέμενον to yoo-PAY-may-none யோ-PAY-மய்-னொனெ δὲ the thay தய் ὅ sea: oh ஒஹ் τε but tay டய் Σιλᾶς see-LAHS ஸே-ள்AஃS καὶ kay கய் ὁ Silas oh ஒஹ் Τιμόθεος and tee-MOH-thay-ose டே-Mஓஃ-தய்-ஒஸெ ἐκεῖ ake-EE அகெ-ஏஏ -
οἱ they oo ஊ δὲ that thay தய் καθιστῶντες conducted ka-thee-STONE-tase க-தே-STஓந்ஏ-டஸெ τὸν tone டொனெ Παῦλον Paul PA-lone PA-லொனெ ἤγαγον brought A-ga-gone A-க-கொனெ αὐτὸν him af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἕως unto AY-ose AY-ஒஸெ Ἀθηνῶν Athens: ah-thay-NONE அஹ்-தய்-ந்ஓந்ஏ καὶ and kay கய் λαβόντες receiving la-VONE-tase ல-Vஓந்ஏ-டஸெ ἐντολὴν a ane-toh-LANE அனெ-டொஹ்-ள்Aந்ஏ πρὸς commandment prose ப்ரொஸெ τὸν unto tone டொனெ Σιλᾶν see-LAHN ஸே-ள்Aஃந் καὶ Silas kay கய் Τιμόθεον and tee-MOH-thay-one டே-Mஓஃ-தய்-ஒனெ ἵνα Timotheus EE-na ஏஏ-ன ὡς for ose ஒஸெ τάχιστα to TA-hee-sta TA-ஹே-ஸ்ட ἔλθωσιν come ALE-thoh-seen Aள்ஏ-தொஹ்-ஸேன் πρὸς to prose ப்ரொஸெ αὐτὸν him af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἐξῄεσαν with ayks-A-ay-sahn அய்க்ஸ்-A-அய்-ஸஹ்ன் -
Ἐν while ane அனெ δὲ thay தய் ταῖς Paul tase டஸெ Ἀθήναις waited ah-THAY-nase அஹ்-TஃAY-னஸெ ἐκδεχομένου for ake-thay-hoh-MAY-noo அகெ-தய்-ஹொஹ்-MAY-னோ αὐτοὺς them af-TOOS அf-TஓஓS τοῦ at too டோ Παύλου PA-loo PA-லோ παρωξύνετο Athens, pa-roh-KSYOO-nay-toh ப-ரொஹ்-KSYஓஓ-னய்-டொஹ் τὸ his toh டொஹ் πνεῦμα PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம αὐτοῦ spirit af-TOO அf-Tஓஓ ἐν was ane அனெ αὐτῷ stirred af-TOH அf-Tஓஃ θεωροῦντι in thay-oh-ROON-tee தய்-ஒஹ்-ற்ஓஓந்-டே κατείδωλον him, ka-TEE-thoh-lone க-Tஏஏ-தொஹ்-லொனெ οὖσαν when OO-sahn ஓஓ-ஸஹ்ன் τὴν he tane டனெ πόλιν saw POH-leen Pஓஃ-லேன் -
διελέγετο Therefore thee-ay-LAY-gay-toh தே-அய்-ள்AY-கய்-டொஹ் μὲν disputed mane மனெ οὖν he oon ஊன் ἐν in ane அனெ τῇ the tay டய் συναγωγῇ synagogue syoon-ah-goh-GAY ஸ்யோன்-அஹ்-கொஹ்-GAY τοῖς with toos டோஸ் Ἰουδαίοις the ee-oo-THAY-oos ஈ-ஊ-TஃAY-ஊஸ் καὶ Jews, kay கய் τοῖς and toos டோஸ் σεβομένοις with say-voh-MAY-noos ஸய்-வொஹ்-MAY-னோஸ் καὶ the kay கய் ἐν devout ane அனெ τῇ persons, tay டய் ἀγορᾷ and ah-goh-RA அஹ்-கொஹ்-ற்A κατὰ in ka-TA க-TA πᾶσαν the PA-sahn PA-ஸஹ்ன் ἡμέραν market ay-MAY-rahn அய்-MAY-ரஹ்ன் πρὸς prose ப்ரொஸெ τοὺς daily toos டோஸ் παρατυγχάνοντας pa-ra-tyoong-HA-none-tahs ப-ர-ட்யோன்க்-ஃA-னொனெ-டஹ்ஸ் -
τινὲς certain tee-NASE டே-ந்ASஏ δὲ philosophers thay தய் τῶν of tone டொனெ Ἐπικουρείων the ay-pee-koo-REE-one அய்-பே-கோ-ற்ஏஏ-ஒனெ καὶ Epicureans, kay கய் τῶν and tone டொனெ Στωϊκῶν of stoh-ee-KONE ஸ்டொஹ்-ஈ-Kஓந்ஏ φιλοσόφων the fee-lose-OH-fone fஈ-லொஸெ-ஓஃ-fஒனெ συνέβαλλον Stoicks, syoon-A-vahl-lone ஸ்யோன்-A-வஹ்ல்-லொனெ αὐτῷ encountered af-TOH அf-Tஓஃ καί him. kay கய் τινες And tee-nase டே-னஸெ ἔλεγον some A-lay-gone A-லய்-கொனெ Τί said, tee டே ἂν What an அன் θέλοι THAY-loo TஃAY-லோ ὁ will oh ஒஹ் σπερμολόγος this spare-moh-LOH-gose ஸ்பரெ-மொஹ்-ள்ஓஃ-கொஸெ οὗτος OO-tose ஓஓ-டொஸெ λέγειν babbler LAY-geen ள்AY-கேன் οἱ say? oo ஊ δέ thay தய் Ξένων other KSAY-none KSAY-னொனெ δαιμονίων some, thay-moh-NEE-one தய்-மொஹ்-ந்ஏஏ-ஒனெ δοκεῖ He thoh-KEE தொஹ்-Kஏஏ καταγγελεὺς seemeth ka-tahng-gay-LAYFS க-டஹ்ன்க்-கய்-ள்AYFS εἶναι to EE-nay ஏஏ-னய் ὅτι be OH-tee ஓஃ-டே τὸν a tone டொனெ Ἰησοῦν setter ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் καὶ forth kay கய் τὴν of tane டனெ ἀνάστασιν strange ah-NA-sta-seen அஹ்-ந்A-ஸ்ட-ஸேன் αὐτοῖς gods: af-TOOS அf-TஓஓS εὐηγγελίζετο because ave-ayng-gay-LEE-zay-toh அவெ-அய்ன்க்-கய்-ள்ஏஏ-ழய்-டொஹ் -
ἐπιλαβόμενοί they ay-pee-la-VOH-may-NOO அய்-பே-ல-Vஓஃ-மய்-ந்ஓஓ τε took tay டய் αὐτοῦ him, af-TOO அf-Tஓஓ ἐπὶ ay-PEE அய்-Pஏஏ τὸν and tone டொனெ Ἄρειον brought AH-ree-one Aஃ-ரே-ஒனெ Πάγον him PA-gone PA-கொனெ ἤγαγον unto A-ga-gone A-க-கொனெ λέγοντες LAY-gone-tase ள்AY-கொனெ-டஸெ Δυνάμεθα Areopagus, thyoo-NA-may-tha த்யோ-ந்A-மய்-த γνῶναι saying, GNOH-nay Gந்ஓஃ-னய் τίς May tees டேஸ் ἡ we ay அய் καινὴ know kay-NAY கய்-ந்AY αὕτη what AF-tay AF-டய் ἡ this ay அய் ὑπὸ yoo-POH யோ-Pஓஃ σοῦ new soo ஸோ λαλουμένη doctrine, la-loo-MAY-nay ல-லோ-MAY-னய் διδαχή thee-tha-HAY தே-த-ஃAY -
ξενίζοντα thou ksay-NEE-zone-ta க்ஸய்-ந்ஏஏ-ழொனெ-ட γάρ bringest gahr கஹ்ர் τινα certain tee-na டே-ன εἰσφέρεις strange ees-FAY-rees ஈஸ்-FAY-ரேஸ் εἰς things ees ஈஸ் τὰς to tahs டஹ்ஸ் ἀκοὰς our ah-koh-AS அஹ்-கொஹ்-AS ἡμῶν· ay-MONE அய்-Mஓந்ஏ βουλόμεθα ears: voo-LOH-may-tha வோ-ள்ஓஃ-மய்-த οὖν we oon ஊன் γνῶναι would GNOH-nay Gந்ஓஃ-னய் τί know tee டே ἂν therefore an அன் θέλοι what THAY-loo TஃAY-லோ ταῦτα these TAF-ta TAF-ட εἶναι things EE-nay ஏஏ-னய் -
Ἀθηναῖοι all ah-thay-NAY-oo அஹ்-தய்-ந்AY-ஊ δὲ the thay தய் πάντες Athenians PAHN-tase PAஃந்-டஸெ καὶ and kay கய் οἱ strangers oo ஊ ἐπιδημοῦντες which ay-pee-thay-MOON-tase அய்-பே-தய்-Mஓஓந்-டஸெ ξένοι were KSAY-noo KSAY-னோ εἰς there ees ஈஸ் οὐδὲν spent oo-THANE ஊ-TஃAந்ஏ ἕτερον their AY-tay-rone AY-டய்-ரொனெ εὐκαίρουν, time afe-KAY-roon அfஎ-KAY-ரோன் ἢ in ay அய் λέγειν nothing LAY-geen ள்AY-கேன் τι else, tee டே καὶ but kay கய் ἀκούειν either ah-KOO-een அஹ்-Kஓஓ-ஈன் καινότερον to kay-NOH-tay-rone கய்-ந்ஓஃ-டய்-ரொனெ -
Σταθεὶς sta-THEES ஸ்ட-TஃஏஏS δὲ Paul thay தய் ὁ stood oh ஒஹ் Παῦλος in PA-lose PA-லொஸெ ἐν the ane அனெ μέσῳ midst MAY-soh MAY-ஸொஹ் τοῦ of too டோ Ἀρείου Mars' ah-REE-oo அஹ்-ற்ஏஏ-ஊ Πάγου PA-goo PA-கோ ἔφη hill, A-fay A-fஅய் Ἄνδρες and AN-thrase Aந்-த்ரஸெ Ἀθηναῖοι said, ah-thay-NAY-oo அஹ்-தய்-ந்AY-ஊ κατὰ Ye ka-TA க-TA πάντα men PAHN-ta PAஃந்-ட ὡς of ose ஒஸெ δεισιδαιμονεστέρους Athens, thee-see-thay-moh-nay-STAY-roos தே-ஸே-தய்-மொஹ்-னய்-STAY-ரோஸ் ὑμᾶς I yoo-MAHS யோ-MAஃS θεωρῶ perceive thay-oh-ROH தய்-ஒஹ்-ற்ஓஃ -
διερχόμενος as thee-are-HOH-may-nose தே-அரெ-ஃஓஃ-மய்-னொஸெ γὰρ I gahr கஹ்ர் καὶ passed kay கய் ἀναθεωρῶν by, ah-na-thay-oh-RONE அஹ்-ன-தய்-ஒஹ்-ற்ஓந்ஏ τὰ and ta ட σεβάσματα beheld say-VA-sma-ta ஸய்-VA-ஸ்ம-ட ὑμῶν your yoo-MONE யோ-Mஓந்ஏ εὗρον AVE-rone AVஏ-ரொனெ καὶ devotions, kay கய் βωμὸν I voh-MONE வொஹ்-Mஓந்ஏ ἐν found ane அனெ ᾧ an oh ஒஹ் ἐπεγέγραπτο altar ape-ay-GAY-gra-ptoh அபெ-அய்-GAY-க்ர-ப்டொஹ் Ἀγνώστῳ with ah-GNOSE-toh அஹ்-Gந்ஓSஏ-டொஹ் θεῷ this thay-OH தய்-ஓஃ ὃν inscription, one ஒனெ οὖν TO oon ஊன் ἀγνοοῦντες THE ah-gnoh-OON-tase அஹ்-க்னொஹ்-ஓஓந்-டஸெ εὐσεβεῖτε UNKNOWN afe-say-VEE-tay அfஎ-ஸய்-Vஏஏ-டய் τοῦτον GOD. TOO-tone Tஓஓ-டொனெ ἐγὼ Whom ay-GOH அய்-Gஓஃ καταγγέλλω therefore ka-tahng-GALE-loh க-டஹ்ன்க்-GAள்ஏ-லொஹ் ὑμῖν ye yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் -
ὁ oh ஒஹ் θεὸς thay-OSE தய்-ஓSஏ ὁ oh ஒஹ் ποιήσας that poo-A-sahs போ-A-ஸஹ்ஸ் τὸν made tone டொனெ κόσμον the KOH-smone Kஓஃ-ஸ்மொனெ καὶ world kay கய் πάντα and PAHN-ta PAஃந்-ட τὰ all ta ட ἐν things ane அனெ αὐτῷ therein, af-TOH அf-Tஓஃ οὗτος OO-tose ஓஓ-டொஸெ οὐρανοῦ seeing oo-ra-NOO ஊ-ர-ந்ஓஓ καὶ that kay கய் γῆς he gase கஸெ κύριος is KYOO-ree-ose KYஓஓ-ரே-ஒஸெ ὑπάρχων Lord yoo-PAHR-hone யோ-PAஃற்-ஹொனெ οὐκ of ook ஊக் ἐν heaven ane அனெ χειροποιήτοις and hee-roh-poo-A-toos ஹே-ரொஹ்-போ-A-டோஸ் ναοῖς earth, na-OOS ன-ஓஓS κατοικεῖ dwelleth ka-too-KEE க-டோ-Kஏஏ -
οὐδὲ is oo-THAY ஊ-TஃAY ὑπὸ worshipped yoo-POH யோ-Pஓஃ χειρῶν with hee-RONE ஹே-ற்ஓந்ஏ ἀνθρώπων men's an-THROH-pone அன்-Tஃற்ஓஃ-பொனெ θεραπεύεται hands, thay-ra-PAVE-ay-tay தய்-ர-PAVஏ-அய்-டய் προσδεόμενός as prose-thay-OH-may-NOSE ப்ரொஸெ-தய்-ஓஃ-மய்-ந்ஓSஏ τινος though tee-nose டே-னொஸெ αὐτὸς he af-TOSE அf-TஓSஏ διδοὺς needed thee-THOOS தே-TஃஓஓS πάσιν any PA-seen PA-ஸேன் ζωὴν thing, zoh-ANE ழொஹ்-Aந்ஏ καὶ seeing kay கய் πνοὴν he pnoh-ANE ப்னொஹ்-Aந்ஏ κατὰ giveth ka-TA க-TA πάντα· to PAHN-ta PAஃந்-ட -
ἐποίησέν hath ay-POO-ay-SANE அய்-Pஓஓ-அய்-SAந்ஏ τε made tay டய் ἐξ of ayks அய்க்ஸ் ἑνὸς one ane-OSE அனெ-ஓSஏ αἵματός blood AY-ma-TOSE AY-ம-TஓSஏ πᾶν all pahn பஹ்ன் ἔθνος nations A-thnose A-த்னொஸெ ἀνθρώπων of an-THROH-pone அன்-Tஃற்ஓஃ-பொனெ κατοικεῖν men ka-too-KEEN க-டோ-Kஏஏந் ἐπὶ for ay-PEE அய்-Pஏஏ πᾶν to pahn பஹ்ன் τὸ dwell toh டொஹ் προσώπον on prose-OH-pone ப்ரொஸெ-ஓஃ-பொனெ τῆς all tase டஸெ γῆς the gase கஸெ ὁρίσας face oh-REE-sahs ஒஹ்-ற்ஏஏ-ஸஹ்ஸ் προτεταγμένους of proh-tay-tahg-MAY-noos ப்ரொஹ்-டய்-டஹ்க்-MAY-னோஸ் καιροὺς the kay-ROOS கய்-ற்ஓஓS καὶ earth, kay கய் τὰς and tahs டஹ்ஸ் ὁροθεσίας hath oh-roh-thay-SEE-as ஒஹ்-ரொஹ்-தய்-Sஏஏ-அஸ் τῆς determined tase டஸெ κατοικίας the ka-too-KEE-as க-டோ-Kஏஏ-அஸ் αὐτῶν times af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
ζητεῖν they zay-TEEN ழய்-Tஏஏந் τὸν should tone டொனெ Κύριον, seek KYOO-ree-one KYஓஓ-ரே-ஒனெ εἰ the ee ஈ ἄρα Lord, AH-ra Aஃ-ர γε if gay கய் ψηλαφήσειαν haply psay-la-FAY-see-an ப்ஸய்-ல-FAY-ஸே-அன் αὐτὸν af-TONE அf-Tஓந்ஏ καὶ they kay கய் εὕροιεν might AVE-roo-ane AVஏ-ரோ-அனெ καίτοιγε feel KAY-too-gay KAY-டோ-கய் οὐ after oo ஊ μακρὰν him, ma-KRAHN ம-Kற்Aஃந் ἀπὸ and ah-POH அஹ்-Pஓஃ ἑνὸς find ane-OSE அனெ-ஓSஏ ἑκάστου him, ake-AH-stoo அகெ-Aஃ-ஸ்டோ ἡμῶν though ay-MONE அய்-Mஓந்ஏ ὑπάρχοντα he yoo-PAHR-hone-ta யோ-PAஃற்-ஹொனெ-ட -
Ἐν in ane அனெ αὐτῷ him af-TOH அf-Tஓஃ γὰρ we gahr கஹ்ர் ζῶμεν live, ZOH-mane Zஓஃ-மனெ καὶ and kay கய் κινούμεθα move, kee-NOO-may-tha கே-ந்ஓஓ-மய்-த καὶ and kay கய் ἐσμέν have ay-SMANE அய்-SMAந்ஏ ὡς our ose ஒஸெ καί being; kay கய் τινες as tee-nase டே-னஸெ τῶν certain tone டொனெ καθ' also kahth கஹ்த் ὑμᾶς of yoo-MAHS யோ-MAஃS ποιητῶν your poo-ay-TONE போ-அய்-Tஓந்ஏ εἰρήκασιν own ee-RAY-ka-seen ஈ-ற்AY-க-ஸேன் Τοῦ too டோ γὰρ poets gahr கஹ்ர் καὶ have kay கய் γένος said, GAY-nose GAY-னொஸெ ἐσμέν For ay-SMANE அய்-SMAந்ஏ -
γένος then GAY-nose GAY-னொஸெ οὖν as oon ஊன் ὑπάρχοντες we yoo-PAHR-hone-tase யோ-PAஃற்-ஹொனெ-டஸெ τοῦ are too டோ θεοῦ the thay-OO தய்-ஓஓ οὐκ offspring ook ஊக் ὀφείλομεν of oh-FEE-loh-mane ஒஹ்-Fஏஏ-லொஹ்-மனெ νομίζειν noh-MEE-zeen னொஹ்-Mஏஏ-ழேன் χρυσῷ God, hryoo-SOH ஹ்ர்யோ-Sஓஃ ἢ we ay அய் ἀργύρῳ ought ar-GYOO-roh அர்-GYஓஓ-ரொஹ் ἢ not ay அய் λίθῳ to LEE-thoh ள்ஏஏ-தொஹ் χαράγματι think ha-RAHG-ma-tee ஹ-ற்AஃG-ம-டே τέχνης that TAY-hnase TAY-ஹ்னஸெ καὶ the kay கய் ἐνθυμήσεως Godhead ane-thyoo-MAY-say-ose அனெ-த்யோ-MAY-ஸய்-ஒஸெ ἀνθρώπου is an-THROH-poo அன்-Tஃற்ஓஃ-போ τὸ like toh டொஹ் θεῖον unto THEE-one Tஃஏஏ-ஒனெ εἶναι gold, EE-nay ஏஏ-னய் ὅμοιον or OH-moo-one ஓஃ-மோ-ஒனெ -
τοὺς And toos டோஸ் μὲν the mane மனெ οὖν times oon ஊன் χρόνους of HROH-noos ஃற்ஓஃ-னோஸ் τῆς this tase டஸெ ἀγνοίας ignorance ah-GNOO-as அஹ்-Gந்ஓஓ-அஸ் ὑπεριδὼν yoo-pare-ee-THONE யோ-பரெ-ஈ-Tஃஓந்ஏ ὁ God oh ஒஹ் θεὸς winked thay-OSE தய்-ஓSஏ τὰ at; ta ட νῦν but nyoon ன்யோன் παραγγέλλει pa-rahng-GALE-lee ப-ரஹ்ன்க்-GAள்ஏ-லே τοῖς now toos டோஸ் ἀνθρώποις commandeth an-THROH-poos அன்-Tஃற்ஓஃ-போஸ் πάσιν all PA-seen PA-ஸேன் πανταχοῦ pahn-ta-HOO பஹ்ன்-ட-ஃஓஓ μετανοεῖν men may-ta-noh-EEN மய்-ட-னொஹ்-ஏஏந் -
διότι he thee-OH-tee தே-ஓஃ-டே ἔστησεν hath A-stay-sane A-ஸ்டய்-ஸனெ ἡμέραν appointed ay-MAY-rahn அய்-MAY-ரஹ்ன் ἐν a ane அனெ ᾗ day, ay அய் μέλλει in MALE-lee MAள்ஏ-லே κρίνειν the KREE-neen Kற்ஏஏ-னேன் τὴν which tane டனெ οἰκουμένην he oo-koo-MAY-nane ஊ-கோ-MAY-னனெ ἐν will ane அனெ δικαιοσύνῃ judge thee-kay-oh-SYOO-nay தே-கய்-ஒஹ்-SYஓஓ-னய் ἐν the ane அனெ ἀνδρὶ world an-THREE அன்-Tஃற்ஏஏ ᾧ in oh ஒஹ் ὥρισεν righteousness OH-ree-sane ஓஃ-ரே-ஸனெ πίστιν by PEE-steen Pஏஏ-ஸ்டேன் παρασχὼν that pa-ra-SKONE ப-ர-SKஓந்ஏ πᾶσιν man PA-seen PA-ஸேன் ἀναστήσας whom ah-na-STAY-sahs அஹ்-ன-STAY-ஸஹ்ஸ் αὐτὸν he af-TONE அf-Tஓந்ஏ ἐκ hath ake அகெ νεκρῶν ordained; nay-KRONE னய்-Kற்ஓந்ஏ -
Ἀκούσαντες when ah-KOO-sahn-tase அஹ்-Kஓஓ-ஸஹ்ன்-டஸெ δὲ they thay தய் ἀνάστασιν heard ah-NA-sta-seen அஹ்-ந்A-ஸ்ட-ஸேன் νεκρῶν of nay-KRONE னய்-Kற்ஓந்ஏ οἱ the oo ஊ μὲν resurrection mane மனெ ἐχλεύαζον of ay-HLAVE-ah-zone அய்-ஃள்AVஏ-அஹ்-ழொனெ οἱ the oo ஊ δὲ dead, thay தய் εἶπον, some EE-pone ஏஏ-பொனெ Ἀκουσόμεθά ah-koo-SOH-may-THA அஹ்-கோ-Sஓஃ-மய்-TஃA σου mocked: soo ஸோ πάλιν and PA-leen PA-லேன் περὶ others pay-REE பய்-ற்ஏஏ τούτου said, TOO-too Tஓஓ-டோ -
καὶ So kay கய் οὕτως OO-tose ஓஓ-டொஸெ ὁ Paul oh ஒஹ் Παῦλος departed PA-lose PA-லொஸெ ἐξῆλθεν from ayks-ALE-thane அய்க்ஸ்-Aள்ஏ-தனெ ἐκ among ake அகெ μέσου them. MAY-soo MAY-ஸோ αὐτῶν af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
τινὲς certain tee-NASE டே-ந்ASஏ δὲ men thay தய் ἄνδρες clave AN-thrase Aந்-த்ரஸெ κολληθέντες unto kole-lay-THANE-tase கொலெ-லய்-TஃAந்ஏ-டஸெ αὐτῷ him, af-TOH அf-Tஓஃ ἐπίστευσαν and ay-PEE-stayf-sahn அய்-Pஏஏ-ஸ்டய்f-ஸஹ்ன் ἐν believed: ane அனெ οἷς among oos ஊஸ் καὶ the kay கய் Διονύσιος which thee-oh-NYOO-see-ose தே-ஒஹ்-ந்Yஓஓ-ஸே-ஒஸெ ὁ was oh ஒஹ் Ἀρεοπαγίτης Dionysius ah-ray-oh-pa-GEE-tase அஹ்-ரய்-ஒஹ்-ப-Gஏஏ-டஸெ καὶ the kay கய் γυνὴ Areopagite, gyoo-NAY க்யோ-ந்AY ὀνόματι and oh-NOH-ma-tee ஒஹ்-ந்ஓஃ-ம-டே Δάμαρις a THA-ma-rees TஃA-ம-ரேஸ் καὶ woman kay கய் ἕτεροι named AY-tay-roo AY-டய்-ரோ σὺν Damaris, syoon ஸ்யோன் αὐτοῖς and af-TOOS அf-TஓஓS
அப்போஸ்தலர் 17 இன்டர்லீனியர் வரிகளுக்கிடையே
Interlinear verses அப்போஸ்தலர் 17