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Τὸ Finally, toh டொஹ் λοιπόν my loo-PONE லோ-Pஓந்ஏ ἀδελφοί brethren, ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ μου rejoice moo மோ χαίρετε in HAY-ray-tay ஃAY-ரய்-டய் ἐν the ane அனெ κυρίῳ Lord. kyoo-REE-oh க்யோ-ற்ஏஏ-ஒஹ் τὰ To ta ட αὐτὰ write af-TA அf-TA γράφειν the GRA-feen Gற்A-fஈன் ὑμῖν same yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் ἐμοὶ things ay-MOO அய்-Mஓஓ μὲν to mane மனெ οὐκ you, ook ஊக் ὀκνηρόν to oh-knay-RONE ஒஹ்-க்னய்-ற்ஓந்ஏ ὑμῖν me yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் δὲ indeed thay தய் ἀσφαλές is ah-sfa-LASE அஹ்-ஸ்fஅ-ள்ASஏ -
Βλέπετε of VLAY-pay-tay Vள்AY-பய்-டய் τοὺς toos டோஸ் κύνας dogs, KYOO-nahs KYஓஓ-னஹ்ஸ் βλέπετε beware VLAY-pay-tay Vள்AY-பய்-டய் τοὺς of toos டோஸ் κακοὺς ka-KOOS க-KஓஓS ἐργάτας evil are-GA-tahs அரெ-GA-டஹ்ஸ் βλέπετε workers, VLAY-pay-tay Vள்AY-பய்-டய் τὴν beware tane டனெ κατατομήν of ka-ta-toh-MANE க-ட-டொஹ்-MAந்ஏ -
ἡμεῖς we ay-MEES அய்-MஏஏS γάρ are gahr கஹ்ர் ἐσμεν the ay-smane அய்-ஸ்மனெ ἡ circumcision, ay அய் περιτομή which pay-ree-toh-MAY பய்-ரே-டொஹ்-MAY οἱ worship oo ஊ πνεύματι God PNAVE-ma-tee Pந்AVஏ-ம-டே Θεῷ in thay-OH தய்-ஓஃ λατρεύοντες the la-TRAVE-one-tase ல-Tற்AVஏ-ஒனெ-டஸெ καὶ spirit, kay கய் καυχώμενοι and kaf-HOH-may-noo கf-ஃஓஃ-மய்-னோ ἐν rejoice ane அனெ Χριστῷ in hree-STOH ஹ்ரே-STஓஃ Ἰησοῦ Christ ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ καὶ Jesus, kay கய் οὐκ and ook ஊக் ἐν have ane அனெ σαρκὶ no sahr-KEE ஸஹ்ர்-Kஏஏ πεποιθότες confidence pay-poo-THOH-tase பய்-போ-Tஃஓஃ-டஸெ -
καίπερ I KAY-pare KAY-பரெ ἐγὼ might ay-GOH அய்-Gஓஃ ἔχων also A-hone A-ஹொனெ πεποίθησιν have pay-POO-thay-seen பய்-Pஓஓ-தய்-ஸேன் καὶ confidence kay கய் ἐν in ane அனெ σαρκί the sahr-KEE ஸஹ்ர்-Kஏஏ εἴ flesh. ee ஈ τις If tees டேஸ் δοκεῖ any thoh-KEE தொஹ்-Kஏஏ ἄλλος other AL-lose Aள்-லொஸெ πεποιθέναι man pay-poo-THAY-nay பய்-போ-TஃAY-னய் ἐν thinketh ane அனெ σαρκί that sahr-KEE ஸஹ்ர்-Kஏஏ ἐγὼ he ay-GOH அய்-Gஓஃ μᾶλλον· hath MAHL-lone MAஃள்-லொனெ -
περιτομῇ the pay-ree-toh-MAY பய்-ரே-டொஹ்-MAY ὀκταήμερος eighth oke-ta-A-may-rose ஒகெ-ட-A-மய்-ரொஸெ ἐκ day, ake அகெ γένους of GAY-noos GAY-னோஸ் Ἰσραήλ the ees-ra-ALE ஈஸ்-ர-Aள்ஏ φυλῆς stock fyoo-LASE fயோ-ள்ASஏ Βενιαμίν of vay-nee-ah-MEEN வய்-னே-அஹ்-Mஏஏந் Ἑβραῖος Israel, ay-VRAY-ose அய்-Vற்AY-ஒஸெ ἐξ of ayks அய்க்ஸ் Ἑβραίων the ay-VRAY-one அய்-Vற்AY-ஒனெ κατὰ tribe ka-TA க-TA νόμον of NOH-mone ந்ஓஃ-மொனெ Φαρισαῖος Benjamin, fa-ree-SAY-ose fஅ-ரே-SAY-ஒஸெ -
κατὰ zeal, ka-TA க-TA ζῆλον persecuting ZAY-lone ZAY-லொனெ διώκων the thee-OH-kone தே-ஓஃ-கொனெ τὴν church; tane டனெ ἐκκλησίαν touching ake-klay-SEE-an அகெ-க்லய்-Sஏஏ-அன் κατὰ the ka-TA க-TA δικαιοσύνην righteousness thee-kay-oh-SYOO-nane தே-கய்-ஒஹ்-SYஓஓ-னனெ τὴν which tane டனெ ἐν is ane அனெ νόμῳ in NOH-moh ந்ஓஃ-மொஹ் γενόμενος the gay-NOH-may-nose கய்-ந்ஓஃ-மய்-னொஸெ ἄμεμπτος law, AH-mame-ptose Aஃ-மமெ-ப்டொஸெ -
ἀλλ' what al அல் ἅτινα things A-tee-na A-டே-ன ἦν were ane அனெ μοι gain moo மோ κέρδη to KARE-thay KAற்ஏ-தய் ταῦτα me, TAF-ta TAF-ட ἥγημαι those AY-gay-may AY-கய்-மய் διὰ I thee-AH தே-Aஃ τὸν counted tone டொனெ Χριστὸν loss hree-STONE ஹ்ரே-STஓந்ஏ ζημίαν for zay-MEE-an ழய்-Mஏஏ-அன் -
ἀλλὰ doubtless, al-LA அல்-ள்A μενοῦνγε and may-NOON-gay மய்-ந்ஓஓந்-கய் καὶ I kay கய் ἡγοῦμαι count ay-GOO-may அய்-Gஓஓ-மய் πάντα all PAHN-ta PAஃந்-ட ζημίαν things zay-MEE-an ழய்-Mஏஏ-அன் εἶναι but EE-nay ஏஏ-னய் διὰ thee-AH தே-Aஃ τὸ loss toh டொஹ் ὑπερέχον for yoo-pare-A-hone யோ-பரெ-A-ஹொனெ τῆς the tase டஸெ γνώσεως excellency GNOH-say-ose Gந்ஓஃ-ஸய்-ஒஸெ Χριστοῦ of hree-STOO ஹ்ரே-STஓஓ Ἰησοῦ the ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ τοῦ knowledge too டோ κυρίου of kyoo-REE-oo க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ μου Christ moo மோ δι' Jesus thee தே ὃν my one ஒனெ τὰ ta ட πάντα Lord: PAHN-ta PAஃந்-ட ἐζημιώθην for ay-zay-mee-OH-thane அய்-ழய்-மே-ஓஃ-தனெ καὶ whom kay கய் ἡγοῦμαι I ay-GOO-may அய்-Gஓஓ-மய் σκύβαλα have SKYOO-va-la SKYஓஓ-வ-ல εἶναι suffered EE-nay ஏஏ-னய் ἵνα the EE-na ஏஏ-ன Χριστὸν loss hree-STONE ஹ்ரே-STஓந்ஏ κερδήσω of kare-THAY-soh கரெ-TஃAY-ஸொஹ் -
καὶ be kay கய் εὑρεθῶ found ave-ray-THOH அவெ-ரய்-Tஃஓஃ ἐν in ane அனெ αὐτῷ him, af-TOH அf-Tஓஃ μὴ not may மய் ἔχων having A-hone A-ஹொனெ ἐμὴν mine ay-MANE அய்-MAந்ஏ δικαιοσύνην own thee-kay-oh-SYOO-nane தே-கய்-ஒஹ்-SYஓஓ-னனெ τὴν righteousness, tane டனெ ἐκ which ake அகெ νόμου is NOH-moo ந்ஓஃ-மோ ἀλλὰ of al-LA அல்-ள்A τὴν the tane டனெ διὰ law, thee-AH தே-Aஃ πίστεως but PEE-stay-ose Pஏஏ-ஸ்டய்-ஒஸெ Χριστοῦ that hree-STOO ஹ்ரே-STஓஓ τὴν which tane டனெ ἐκ is ake அகெ θεοῦ through thay-OO தய்-ஓஓ δικαιοσύνην the thee-kay-oh-SYOO-nane தே-கய்-ஒஹ்-SYஓஓ-னனெ ἐπὶ faith ay-PEE அய்-Pஏஏ τῇ of tay டய் πίστει Christ, PEE-stee Pஏஏ-ஸ்டே -
τοῦ I too டோ γνῶναι may GNOH-nay Gந்ஓஃ-னய் αὐτὸν know af-TONE அf-Tஓந்ஏ καὶ him, kay கய் τὴν and tane டனெ δύναμιν the THYOO-na-meen TஃYஓஓ-ன-மேன் τῆς power tase டஸெ ἀναστάσεως of ah-na-STA-say-ose அஹ்-ன-STA-ஸய்-ஒஸெ αὐτοῦ his af-TOO அf-Tஓஓ καὶ kay கய் τὴν resurrection, tane டனெ κοινωνίαν and koo-noh-NEE-an கோ-னொஹ்-ந்ஏஏ-அன் τῶν the tone டொனெ παθημάτων fellowship pa-thay-MA-tone ப-தய்-MA-டொனெ αὐτοῦ of af-TOO அf-Tஓஓ συμμορφούμενος his syoom-more-FOO-may-nose ஸ்யோம்-மொரெ-Fஓஓ-மய்-னொஸெ τῷ toh டொஹ் θανάτῳ sufferings, tha-NA-toh த-ந்A-டொஹ் αὐτοῦ being af-TOO அf-Tஓஓ -
εἴ by ee ஈ πως any pose பொஸெ καταντήσω means ka-tahn-TAY-soh க-டஹ்ன்-TAY-ஸொஹ் εἰς I ees ஈஸ் τὴν might tane டனெ ἐξανάστασιν attain ayks-ah-NA-sta-seen அய்க்ஸ்-அஹ்-ந்A-ஸ்ட-ஸேன் τῶν unto tone டொனெ νεκρῶν the nay-KRONE னய்-Kற்ஓந்ஏ -
Οὐχ as ook ஊக் ὅτι though OH-tee ஓஃ-டே ἤδη I A-thay A-தய் ἔλαβον had A-la-vone A-ல-வொனெ ἢ already ay அய் ἤδη attained, A-thay A-தய் τετελείωμαι either tay-tay-LEE-oh-may டய்-டய்-ள்ஏஏ-ஒஹ்-மய் διώκω were thee-OH-koh தே-ஓஃ-கொஹ் δὲ already thay தய் εἰ perfect: ee ஈ καὶ but kay கய் καταλάβω I ka-ta-LA-voh க-ட-ள்A-வொஹ் ἐφ' follow afe அfஎ ᾧ after, oh ஒஹ் καὶ if kay கய் κατελήφθην that ka-tay-LAY-fthane க-டய்-ள்AY-fதனெ ὑπὸ I yoo-POH யோ-Pஓஃ τοῦ may too டோ Χριστοῦ apprehend hree-STOO ஹ்ரே-STஓஓ Ἰησοῦ that ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ -
ἀδελφοί I ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ ἐγὼ count ay-GOH அய்-Gஓஃ ἐμαυτὸν not ay-maf-TONE அய்-மf-Tஓந்ஏ οὐ myself oo ஊ λογίζομαι to loh-GEE-zoh-may லொஹ்-Gஏஏ-ழொஹ்-மய் κατειληφέναι· have ka-tee-lay-FAY-nay க-டே-லய்-FAY-னய் ἓν apprehended: ane அனெ δέ but thay தய் τὰ this ta ட μὲν one mane மனெ ὀπίσω thing oh-PEE-soh ஒஹ்-Pஏஏ-ஸொஹ் ἐπιλανθανόμενος I ay-pee-lahn-tha-NOH-may-nose அய்-பே-லஹ்ன்-த-ந்ஓஃ-மய்-னொஸெ τοῖς do, toos டோஸ் δὲ forgetting thay தய் ἔμπροσθεν AME-proh-sthane AMஏ-ப்ரொஹ்-ஸ்தனெ ἐπεκτεινόμενος those ape-ake-tee-NOH-may-nose அபெ-அகெ-டே-ந்ஓஃ-மய்-னொஸெ -
κατὰ press ka-TA க-TA σκοπὸν toward skoh-PONE ஸ்கொஹ்-Pஓந்ஏ διώκω the thee-OH-koh தே-ஓஃ-கொஹ் ἐπὶ mark ay-PEE அய்-Pஏஏ τὸ for toh டொஹ் βραβεῖον the vra-VEE-one வ்ர-Vஏஏ-ஒனெ τῆς prize tase டஸெ ἄνω of AH-noh Aஃ-னொஹ் κλήσεως the KLAY-say-ose Kள்AY-ஸய்-ஒஸெ τοῦ high too டோ θεοῦ calling thay-OO தய்-ஓஓ ἐν of ane அனெ Χριστῷ hree-STOH ஹ்ரே-STஓஃ Ἰησοῦ God ee-ay-SOO ஈ-அய்-Sஓஓ -
Ὅσοι us OH-soo ஓஃ-ஸோ οὖν therefore, oon ஊன் τέλειοι as TAY-lee-oo TAY-லே-ஊ τοῦτο many TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் φρονῶμεν· as froh-NOH-mane fரொஹ்-ந்ஓஃ-மனெ καὶ be kay கய் εἴ perfect, ee ஈ τι be tee டே ἑτέρως thus ay-TAY-rose அய்-TAY-ரொஸெ φρονεῖτε minded: froh-NEE-tay fரொஹ்-ந்ஏஏ-டய் καὶ and kay கய் τοῦτο if TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் ὁ in oh ஒஹ் θεὸς any thay-OSE தய்-ஓSஏ ὑμῖν thing yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் ἀποκαλύψει· ye ah-poh-ka-LYOO-psee அஹ்-பொஹ்-க-ள்Yஓஓ-ப்ஸே -
πλὴν whereto plane ப்லனெ εἰς ees ஈஸ் ὃ we oh ஒஹ் ἐφθάσαμεν have ay-FTHA-sa-mane அய்-FTஃA-ஸ-மனெ τῷ already toh டொஹ் αὐτῷ attained, af-TOH அf-Tஓஃ στοιχεῖν let stoo-HEEN ஸ்டோ-ஃஏஏந் κανόνι, us ka-NOH-nee க-ந்ஓஃ-னே τὸ walk toh டொஹ் ἀυτο by af-toh அf-டொஹ் φρονεῖν the froh-NEEN fரொஹ்-ந்ஏஏந் -
Συμμιμηταί be syoom-mee-may-TAY ஸ்யோம்-மே-மய்-TAY μου followers moo மோ γίνεσθε together GEE-nay-sthay Gஏஏ-னய்-ஸ்தய் ἀδελφοί of ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ καὶ me, kay கய் σκοπεῖτε and skoh-PEE-tay ஸ்கொஹ்-Pஏஏ-டய் τοὺς mark toos டோஸ் οὕτως them OO-tose ஓஓ-டொஸெ περιπατοῦντας which pay-ree-pa-TOON-tahs பய்-ரே-ப-Tஓஓந்-டஹ்ஸ் καθὼς walk ka-THOSE க-TஃஓSஏ ἔχετε A-hay-tay A-ஹய்-டய் τύπον so TYOO-pone TYஓஓ-பொனெ ἡμᾶς as ay-MAHS அய்-MAஃS -
πολλοὶ many pole-LOO பொலெ-ள்ஓஓ γὰρ walk, gahr கஹ்ர் περιπατοῦσιν of pay-ree-pa-TOO-seen பய்-ரே-ப-Tஓஓ-ஸேன் οὓς whom oos ஊஸ் πολλάκις I pole-LA-kees பொலெ-ள்A-கேஸ் ἔλεγον have A-lay-gone A-லய்-கொனெ ὑμῖν told yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் νῦν you nyoon ன்யோன் δὲ often, thay தய் καὶ and kay கய் κλαίων now KLAY-one Kள்AY-ஒனெ λέγω tell LAY-goh ள்AY-கொஹ் τοὺς you toos டோஸ் ἐχθροὺς even ake-THROOS அகெ-Tஃற்ஓஓS τοῦ weeping, too டோ σταυροῦ that sta-ROO ஸ்ட-ற்ஓஓ τοῦ they too டோ Χριστοῦ are hree-STOO ஹ்ரே-STஓஓ -
ὧν one ஒனெ τὸ end toh டொஹ் τέλος is TAY-lose TAY-லொஸெ ἀπώλεια destruction, ah-POH-lee-ah அஹ்-Pஓஃ-லே-அஹ் ὧν whose one ஒனெ ὁ oh ஒஹ் θεὸς God thay-OSE தய்-ஓSஏ ἡ is ay அய் κοιλία their koo-LEE-ah கோ-ள்ஏஏ-அஹ் καὶ kay கய் ἡ belly, ay அய் δόξα and THOH-ksa Tஃஓஃ-க்ஸ ἐν whose ane அனெ τῇ tay டய் αἰσχύνῃ glory ay-SKYOO-nay அய்-SKYஓஓ-னய் αὐτῶν is af-TONE அf-Tஓந்ஏ οἱ in oo ஊ τὰ their ta ட ἐπίγεια ay-PEE-gee-ah அய்-Pஏஏ-கே-அஹ் φρονοῦντες shame, froh-NOON-tase fரொஹ்-ந்ஓஓந்-டஸெ -
ἡμῶν our ay-MONE அய்-Mஓந்ஏ γὰρ gahr கஹ்ர் τὸ conversation toh டொஹ் πολίτευμα is poh-LEE-tave-ma பொஹ்-ள்ஏஏ-டவெ-ம ἐν in ane அனெ οὐρανοῖς heaven; oo-ra-NOOS ஊ-ர-ந்ஓஓS ὑπάρχει from yoo-PAHR-hee யோ-PAஃற்-ஹே ἐξ whence ayks அய்க்ஸ் οὗ also oo ஊ καὶ we kay கய் σωτῆρα look soh-TAY-ra ஸொஹ்-TAY-ர ἀπεκδεχόμεθα for ah-pake-thay-HOH-may-tha அஹ்-பகெ-தய்-ஃஓஃ-மய்-த κύριον the KYOO-ree-one KYஓஓ-ரே-ஒனெ Ἰησοῦν Saviour, ee-ay-SOON ஈ-அய்-Sஓஓந் Χριστόν the hree-STONE ஹ்ரே-STஓந்ஏ -
ὃς shall ose ஒஸெ μετασχηματίσει change may-ta-skay-ma-TEE-see மய்-ட-ஸ்கய்-ம-Tஏஏ-ஸே τὸ our toh டொஹ் σῶμα SOH-ma Sஓஃ-ம τῆς vile tase டஸெ ταπεινώσεως ta-pee-NOH-say-ose ட-பே-ந்ஓஃ-ஸய்-ஒஸெ ἡμῶν body, ay-MONE அய்-Mஓந்ஏ εἰς that ees ஈஸ் τὸ it toh டொஹ் γενέσθαι gay-NAY-sthay கய்-ந்AY-ஸ்தய் αὐτὸ may af-TOH அf-Tஓஃ σύμμορφον be SYOOM-more-fone SYஓஓM-மொரெ-fஒனெ τῷ fashioned toh டொஹ் σώματι like SOH-ma-tee Sஓஃ-ம-டே τῆς unto tase டஸெ δόξης his THOH-ksase Tஃஓஃ-க்ஸஸெ αὐτοῦ af-TOO அf-Tஓஓ κατὰ glorious ka-TA க-TA τὴν tane டனெ ἐνέργειαν body, ane-ARE-gee-an அனெ-Aற்ஏ-கே-அன் τοῦ according too டோ δύνασθαι to THYOO-na-sthay TஃYஓஓ-ன-ஸ்தய் αὐτὸν the af-TONE அf-Tஓந்ஏ καὶ working kay கய் ὑποτάξαι whereby yoo-poh-TA-ksay யோ-பொஹ்-TA-க்ஸய் ἑαὐτῷ ay-af-TOH அய்-அf-Tஓஃ τὰ he ta ட πάντα is PAHN-ta PAஃந்-ட
பிலிப்பியர் 3 இன்டர்லீனியர் வரிகளுக்கிடையே
Interlinear verses பிலிப்பியர் 3