-
Λέγω say LAY-goh ள்AY-கொஹ் οὖν then, oon ஊன் μὴ Hath may மய் ἀπώσατο ah-POH-sa-toh அஹ்-Pஓஃ-ஸ-டொஹ் ὁ God oh ஒஹ் θεὸς cast thay-OSE தய்-ஓSஏ τὸν away tone டொனெ λαὸν his la-ONE ல-ஓந்ஏ αὐτοῦ af-TOO அf-Tஓஓ μὴ people? may மய் γένοιτο· GAY-noo-toh GAY-னோ-டொஹ் καὶ God kay கய் γὰρ forbid. gahr கஹ்ர் ἐγὼ ay-GOH அய்-Gஓஃ Ἰσραηλίτης For ees-ra-ay-LEE-tase ஈஸ்-ர-அய்-ள்ஏஏ-டஸெ εἰμί I ee-MEE ஈ-Mஏஏ ἐκ also ake அகெ σπέρματος am SPARE-ma-tose SPAற்ஏ-ம-டொஸெ Ἀβραάμ an ah-vra-AM அஹ்-வ்ர-AM φυλῆς Israelite, fyoo-LASE fயோ-ள்ASஏ Βενιαμίν of vay-nee-ah-MEEN வய்-னே-அஹ்-Mஏஏந் -
οὐκ God ook ஊக் ἀπώσατο hath ah-POH-sa-toh அஹ்-Pஓஃ-ஸ-டொஹ் ὁ not oh ஒஹ் θεὸς cast thay-OSE தய்-ஓSஏ τὸν away tone டொனெ λαὸν his la-ONE ல-ஓந்ஏ αὐτοῦ people af-TOO அf-Tஓஓ ὃν which one ஒனெ προέγνω he proh-A-gnoh ப்ரொஹ்-A-க்னொஹ் ἢ foreknew. ay அய் οὐκ ook ஊக் οἴδατε Wot OO-tha-tay ஓஓ-த-டய் ἐν ye ane அனெ Ἠλίᾳ not ay-LEE-ah அய்-ள்ஏஏ-அஹ் τί what tee டே λέγει the LAY-gee ள்AY-கே ἡ scripture ay அய் γραφή saith gra-FAY க்ர-FAY ὡς of ose ஒஸெ ἐντυγχάνει Elias? ane-tyoong-HA-nee அனெ-ட்யோன்க்-ஃA-னே τῷ how toh டொஹ் θεῷ he thay-OH தய்-ஓஃ κατὰ maketh ka-TA க-TA τοῦ intercession too டோ Ἰσραήλ to ees-ra-ALE ஈஸ்-ர-Aள்ஏ λέγων, LAY-gone ள்AY-கொனெ -
Κύριε they KYOO-ree-ay KYஓஓ-ரே-அய் τοὺς have toos டோஸ் προφήτας killed proh-FAY-tahs ப்ரொஹ்-FAY-டஹ்ஸ் σου thy soo ஸோ ἀπέκτειναν ah-PAKE-tee-nahn அஹ்-PAKஏ-டே-னஹ்ன் καὶ prophets, kay கய் τὰ and ta ட θυσιαστήριά digged thyoo-see-ah-STAY-ree-AH த்யோ-ஸே-அஹ்-STAY-ரே-Aஃ σου down soo ஸோ κατέσκαψαν thine ka-TAY-ska-psahn க-TAY-ஸ்க-ப்ஸஹ்ன் κἀγὼ ka-GOH க-Gஓஃ ὑπελείφθην altars; yoo-pay-LEE-fthane யோ-பய்-ள்ஏஏ-fதனெ μόνος and MOH-nose Mஓஃ-னொஸெ καὶ I kay கய் ζητοῦσιν am zay-TOO-seen ழய்-Tஓஓ-ஸேன் τὴν left tane டனெ ψυχήν alone, psyoo-HANE ப்ஸ்யோ-ஃAந்ஏ μου and moo மோ -
ἀλλὰ what al-LA அல்-ள்A τί saith tee டே λέγει the LAY-gee ள்AY-கே αὐτῷ answer af-TOH அf-Tஓஃ ὁ of oh ஒஹ் χρηματισμός God hray-ma-tee-SMOSE ஹ்ரய்-ம-டே-SMஓSஏ Κατέλιπον unto ka-TAY-lee-pone க-TAY-லே-பொனெ ἐμαυτῷ him? ay-maf-TOH அய்-மf-Tஓஃ ἑπτακισχιλίους I ay-pta-kee-skee-LEE-oos அய்-ப்ட-கே-ஸ்கே-ள்ஏஏ-ஊஸ் ἄνδρας have AN-thrahs Aந்-த்ரஹ்ஸ் οἵτινες reserved OO-tee-nase ஓஓ-டே-னஸெ οὐκ to ook ஊக் ἔκαμψαν myself A-kahm-psahn A-கஹ்ம்-ப்ஸஹ்ன் γόνυ seven GOH-nyoo Gஓஃ-ன்யோ τῇ thousand tay டய் Βάαλ men, VA-al VA-அல் -
οὕτως so OO-tose ஓஓ-டொஸெ οὖν then oon ஊன் καὶ at kay கய் ἐν ane அனெ τῷ this toh டொஹ் νῦν present nyoon ன்யோன் καιρῷ time kay-ROH கய்-ற்ஓஃ λεῖμμα also LEEM-ma ள்ஏஏM-ம κατ' there kaht கஹ்ட் ἐκλογὴν is ake-loh-GANE அகெ-லொஹ்-GAந்ஏ χάριτος a HA-ree-tose ஃA-ரே-டொஸெ γέγονεν· remnant GAY-goh-nane GAY-கொஹ்-னனெ -
εἰ if ee ஈ δὲ by thay தய் χάριτι grace, HA-ree-tee ஃA-ரே-டே οὐκέτι then oo-KAY-tee ஊ-KAY-டே ἐξ is ayks அய்க்ஸ் ἔργων it ARE-gone Aற்ஏ-கொனெ ἐπεὶ no ape-EE அபெ-ஏஏ ἡ more ay அய் χάρις of HA-rees ஃA-ரேஸ் οὐκέτι works: oo-KAY-tee ஊ-KAY-டே γίνεται otherwise GEE-nay-tay Gஏஏ-னய்-டய் χάρις HA-rees ஃA-ரேஸ் εἰ grace ee ஈ δὲ is thay தய் ἐξ no ayks அய்க்ஸ் ἔργων· more ARE-gone Aற்ஏ-கொனெ οὐκέτι grace. oo-KAY-tee ஊ-KAY-டே ἐστὶν But ay-STEEN அய்-STஏஏந் χάρις if HA-rees ஃA-ரேஸ் ἐπεὶ it ape-EE அபெ-ஏஏ τὸ be toh டொஹ் ἔργον of ARE-gone Aற்ஏ-கொனெ οὐκέτι works, oo-KAY-tee ஊ-KAY-டே ἐστίν then ay-STEEN அய்-STஏஏந் ἔργον is ARE-gone Aற்ஏ-கொனெ -
τί then? tee டே οὖν Israel oon ஊன் ὃ hath oh ஒஹ் ἐπιζητεῖ not ay-pee-zay-TEE அய்-பே-ழய்-Tஏஏ Ἰσραήλ obtained ees-ra-ALE ஈஸ்-ர-Aள்ஏ τούτου that TOO-too Tஓஓ-டோ οὐκ which ook ஊக் ἐπέτυχεν he ape-A-tyoo-hane அபெ-A-ட்யோ-ஹனெ ἡ seeketh ay அய் δὲ for; thay தய் ἐκλογὴ but ake-loh-GAY அகெ-லொஹ்-GAY ἐπέτυχεν· the ape-A-tyoo-hane அபெ-A-ட்யோ-ஹனெ οἱ election oo ஊ δὲ hath thay தய் λοιποὶ obtained loo-POO லோ-Pஓஓ ἐπωρώθησαν it, ay-poh-ROH-thay-sahn அய்-பொஹ்-ற்ஓஃ-தய்-ஸஹ்ன் -
καθὼς as ka-THOSE க-TஃஓSஏ γέγραπται it GAY-gra-ptay GAY-க்ர-ப்டய் Ἔδωκεν is A-thoh-kane A-தொஹ்-கனெ αὐτοῖς written, af-TOOS அf-TஓஓS ὁ oh ஒஹ் θεὸς God thay-OSE தய்-ஓSஏ πνεῦμα hath PNAVE-ma Pந்AVஏ-ம κατανύξεως given ka-ta-NYOO-ksay-ose க-ட-ந்Yஓஓ-க்ஸய்-ஒஸெ ὀφθαλμοὺς them oh-fthahl-MOOS ஒஹ்-fதஹ்ல்-MஓஓS τοῦ the too டோ μὴ spirit may மய் βλέπειν of VLAY-peen Vள்AY-பேன் καὶ slumber, kay கய் ὦτα eyes OH-ta ஓஃ-ட τοῦ that too டோ μὴ they may மய் ἀκούειν should ah-KOO-een அஹ்-Kஓஓ-ஈன் ἕως not AY-ose AY-ஒஸெ τῆς see, tase டஸெ σήμερον and SAY-may-rone SAY-மய்-ரொனெ ἡμέρας ears ay-MAY-rahs அய்-MAY-ரஹ்ஸ் -
καὶ David kay கய் Δαβὶδ saith, tha-VEETH த-VஏஏTஃ λέγει Let LAY-gee ள்AY-கே Γενηθήτω their gay-nay-THAY-toh கய்-னய்-TஃAY-டொஹ் ἡ ay அய் τράπεζα table TRA-pay-za Tற்A-பய்-ழ αὐτῶν be af-TONE அf-Tஓந்ஏ εἰς made ees ஈஸ் παγίδα a pa-GEE-tha ப-Gஏஏ-த καὶ snare, kay கய் εἰς and ees ஈஸ் θήραν a THAY-rahn TஃAY-ரஹ்ன் καὶ trap, kay கய் εἰς and ees ஈஸ் σκάνδαλον a SKAHN-tha-lone SKAஃந்-த-லொனெ καὶ stumblingblock, kay கய் εἰς and ees ஈஸ் ἀνταπόδομα a an-ta-POH-thoh-ma அன்-ட-Pஓஃ-தொஹ்-ம αὐτοῖς recompence af-TOOS அf-TஓஓS -
σκοτισθήτωσαν their skoh-tee-STHAY-toh-sahn ஸ்கொஹ்-டே-STஃAY-டொஹ்-ஸஹ்ன் οἱ oo ஊ ὀφθαλμοὶ eyes oh-fthahl-MOO ஒஹ்-fதஹ்ல்-Mஓஓ αὐτῶν be af-TONE அf-Tஓந்ஏ τοῦ darkened, too டோ μὴ that may மய் βλέπειν they VLAY-peen Vள்AY-பேன் καὶ may kay கய் τὸν tone டொனெ νῶτον not NOH-tone ந்ஓஃ-டொனெ αὐτῶν see, af-TONE அf-Tஓந்ஏ διαπαντός and thee-ah-pahn-TOSE தே-அஹ்-பஹ்ன்-TஓSஏ σύγκαμψον bow SYOONG-kahm-psone SYஓஓந்G-கஹ்ம்-ப்ஸொனெ -
Λέγω say LAY-goh ள்AY-கொஹ் οὖν then, oon ஊன் μὴ Have may மய் ἔπταισαν they A-ptay-sahn A-ப்டய்-ஸஹ்ன் ἵνα stumbled EE-na ஏஏ-ன πέσωσιν that PAY-soh-seen PAY-ஸொஹ்-ஸேன் μὴ they may மய் γένοιτο· should GAY-noo-toh GAY-னோ-டொஹ் ἀλλὰ fall? al-LA அல்-ள்A τῷ God toh டொஹ் αὐτῶν forbid: af-TONE அf-Tஓந்ஏ παραπτώματι pa-ra-PTOH-ma-tee ப-ர-PTஓஃ-ம-டே ἡ but ay அய் σωτηρία rather soh-tay-REE-ah ஸொஹ்-டய்-ற்ஏஏ-அஹ் τοῖς through toos டோஸ் ἔθνεσιν A-thnay-seen A-த்னய்-ஸேன் εἰς their ees ஈஸ் τὸ fall toh டொஹ் παραζηλῶσαι pa-ra-zay-LOH-say ப-ர-ழய்-ள்ஓஃ-ஸய் αὐτούς salvation af-TOOS அf-TஓஓS -
εἰ if ee ஈ δὲ the thay தய் τὸ fall toh டொஹ் παράπτωμα of pa-RA-ptoh-ma ப-ற்A-ப்டொஹ்-ம αὐτῶν them af-TONE அf-Tஓந்ஏ πλοῦτος be PLOO-tose Pள்ஓஓ-டொஸெ κόσμου the KOH-smoo Kஓஃ-ஸ்மோ καὶ riches kay கய் τὸ of toh டொஹ் ἥττημα the ATE-tay-ma ATஏ-டய்-ம αὐτῶν world, af-TONE அf-Tஓந்ஏ πλοῦτος and PLOO-tose Pள்ஓஓ-டொஸெ ἐθνῶν the ay-THNONE அய்-Tஃந்ஓந்ஏ πόσῳ diminishing POH-soh Pஓஃ-ஸொஹ் μᾶλλον of MAHL-lone MAஃள்-லொனெ τὸ them toh டொஹ் πλήρωμα the PLAY-roh-ma Pள்AY-ரொஹ்-ம αὐτῶν riches af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
Ὑμῖν I yoo-MEEN யோ-Mஏஏந் γὰρ speak gahr கஹ்ர் λέγω to LAY-goh ள்AY-கொஹ் τοῖς you toos டோஸ் ἔθνεσιν· A-thnay-seen A-த்னய்-ஸேன் ἐφ' Gentiles, afe அfஎ ὅσον inasmuch OH-sone ஓஃ-ஸொனெ μὲν as mane மனெ εἰμι ee-mee ஈ-மே ἐγὼ I ay-GOH அய்-Gஓஃ ἐθνῶν am ay-THNONE அய்-Tஃந்ஓந்ஏ ἀπόστολος the ah-POH-stoh-lose அஹ்-Pஓஃ-ஸ்டொஹ்-லொஸெ τὴν apostle tane டனெ διακονίαν of thee-ah-koh-NEE-an தே-அஹ்-கொஹ்-ந்ஏஏ-அன் μου the moo மோ δοξάζω Gentiles, thoh-KSA-zoh தொஹ்-KSA-ழொஹ் -
εἴ by ee ஈ πως any pose பொஸெ παραζηλώσω means pa-ra-zay-LOH-soh ப-ர-ழய்-ள்ஓஃ-ஸொஹ் μου I moo மோ τὴν may tane டனெ σάρκα provoke SAHR-ka SAஃற்-க καὶ to kay கய் σώσω emulation SOH-soh Sஓஃ-ஸொஹ் τινὰς them tee-NAHS டே-ந்AஃS ἐξ which ayks அய்க்ஸ் αὐτῶν are af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
εἰ if ee ஈ γὰρ the gahr கஹ்ர் ἡ casting ay அய் ἀποβολὴ away ah-poh-voh-LAY அஹ்-பொஹ்-வொஹ்-ள்AY αὐτῶν of af-TONE அf-Tஓந்ஏ καταλλαγὴ them ka-tahl-la-GAY க-டஹ்ல்-ல-GAY κόσμου be KOH-smoo Kஓஃ-ஸ்மோ τίς the tees டேஸ் ἡ reconciling ay அய் πρόσληψις of PROSE-lay-psees Pற்ஓSஏ-லய்-ப்ஸேஸ் εἰ the ee ஈ μὴ world, may மய் ζωὴ what zoh-A ழொஹ்-A ἐκ shall ake அகெ νεκρῶν the nay-KRONE னய்-Kற்ஓந்ஏ -
εἰ if ee ஈ δὲ the thay தய் ἡ firstfruit ay அய் ἀπαρχὴ be ah-pahr-HAY அஹ்-பஹ்ர்-ஃAY ἁγία holy, a-GEE-ah அ-Gஏஏ-அஹ் καὶ the kay கய் τὸ lump toh டொஹ் φύραμα· is FYOO-ra-ma FYஓஓ-ர-ம καὶ also kay கய் εἰ holy: ee ஈ ἡ and ay அய் ῥίζα if REE-za ற்ஏஏ-ழ ἁγία the a-GEE-ah அ-Gஏஏ-அஹ் καὶ root kay கய் οἱ be oo ஊ κλάδοι holy, KLA-thoo Kள்A-தோ -
Εἰ if ee ஈ δέ some thay தய் τινες of tee-nase டே-னஸெ τῶν the tone டொனெ κλάδων branches KLA-thone Kள்A-தொனெ ἐξεκλάσθησαν be ayks-ay-KLA-sthay-sahn அய்க்ஸ்-அய்-Kள்A-ஸ்தய்-ஸஹ்ன் σὺ broken syoo ஸ்யோ δὲ off, thay தய் ἀγριέλαιος and ah-gree-A-lay-ose அஹ்-க்ரே-A-லய்-ஒஸெ ὢν thou, one ஒனெ ἐνεκεντρίσθης being ane-ay-kane-TREE-sthase அனெ-அய்-கனெ-Tற்ஏஏ-ஸ்தஸெ ἐν a ane அனெ αὐτοῖς wild af-TOOS அf-TஓஓS καὶ olive kay கய் συγκοινωνὸς tree, syoong-koo-noh-NOSE ஸ்யோன்க்-கோ-னொஹ்-ந்ஓSஏ τῆς wert tase டஸெ ῥίζης graffed REE-zase ற்ஏஏ-ழஸெ καὶ in kay கய் τῆς among tase டஸெ πιότητος them, pee-OH-tay-tose பே-ஓஃ-டய்-டொஸெ τῆς and tase டஸெ ἐλαίας with ay-LAY-as அய்-ள்AY-அஸ் ἐγένου them ay-GAY-noo அய்-GAY-னோ -
μὴ not may மய் κατακαυχῶ against ka-ta-kaf-HOH க-ட-கf-ஃஓஃ τῶν the tone டொனெ κλάδων· branches. KLA-thone Kள்A-தொனெ εἰ But ee ஈ δὲ if thay தய் κατακαυχᾶσαι thou ka-ta-kaf-HA-say க-ட-கf-ஃA-ஸய் οὐ boast, oo ஊ σὺ thou syoo ஸ்யோ τὴν bearest tane டனெ ῥίζαν not REE-zahn ற்ஏஏ-ழஹ்ன் βαστάζεις the va-STA-zees வ-STA-ழேஸ் ἀλλ' root, al அல் ἡ but ay அய் ῥίζα the REE-za ற்ஏஏ-ழ σέ root say ஸய் -
ἐρεῖς wilt ay-REES அய்-ற்ஏஏS οὖν say oon ஊன் Ἐξεκλάσθησαν then, ayks-ay-KLA-sthay-sahn அய்க்ஸ்-அய்-Kள்A-ஸ்தய்-ஸஹ்ன் οἵ The oo ஊ κλάδοι branches KLA-thoo Kள்A-தோ ἵνα were EE-na ஏஏ-ன ἐγὼ broken ay-GOH அய்-Gஓஃ ἐγκεντρισθῶ off, ayng-kane-tree-STHOH அய்ன்க்-கனெ-ட்ரே-STஃஓஃ -
καλῶς· because ka-LOSE க-ள்ஓSஏ τῇ tay டய் ἀπιστίᾳ of ah-pee-STEE-ah அஹ்-பே-STஏஏ-அஹ் ἐξεκλάσθησαν unbelief ayks-ay-KLA-sthay-sahn அய்க்ஸ்-அய்-Kள்A-ஸ்தய்-ஸஹ்ன் σὺ they syoo ஸ்யோ δὲ were thay தய் τῇ broken tay டய் πίστει off, PEE-stee Pஏஏ-ஸ்டே ἕστηκας and AY-stay-kahs AY-ஸ்டய்-கஹ்ஸ் μὴ thou may மய் ὑψηλοφρόνει, standest yoo-psay-loh-FROH-nee யோ-ப்ஸய்-லொஹ்-Fற்ஓஃ-னே ἀλλὰ by al-LA அல்-ள்A φοβοῦ· foh-VOO fஒஹ்-Vஓஓ -
εἰ if ee ஈ γὰρ God gahr கஹ்ர் ὁ oh ஒஹ் θεὸς thay-OSE தய்-ஓSஏ τῶν spared tone டொனெ κατὰ not ka-TA க-TA φύσιν the FYOO-seen FYஓஓ-ஸேன் κλάδων natural KLA-thone Kள்A-தொனெ οὐκ ook ஊக் ἐφείσατο branches, ay-FEE-sa-toh அய்-Fஏஏ-ஸ-டொஹ் μήπως take MAY-pose MAY-பொஸெ οὐδὲ heed oo-THAY ஊ-TஃAY σοῦ lest soo ஸோ φείσηται he FEE-say-tay Fஏஏ-ஸய்-டய் -
ἴδε therefore EE-thay ஏஏ-தய் οὖν the oon ஊன் χρηστότητα goodness hray-STOH-tay-ta ஹ்ரய்-STஓஃ-டய்-ட καὶ and kay கய் ἀποτομίαν severity ah-poh-toh-MEE-an அஹ்-பொஹ்-டொஹ்-Mஏஏ-அன் θεοῦ· of thay-OO தய்-ஓஓ ἐπὶ God: ay-PEE அய்-Pஏஏ μὲν on mane மனெ τοὺς toos டோஸ் πεσόντας them pay-SONE-tahs பய்-Sஓந்ஏ-டஹ்ஸ் ἀποτομίαν which ah-poh-toh-MEE-an அஹ்-பொஹ்-டொஹ்-Mஏஏ-அன் ἐπὶ fell, ay-PEE அய்-Pஏஏ δὲ severity; thay தய் σὲ but say ஸய் χρηστότητα toward hray-STOH-tay-ta ஹ்ரய்-STஓஃ-டய்-ட ἐὰν thee, ay-AN அய்-Aந் ἐπιμείνῃς goodness, ay-pee-MEE-nase அய்-பே-Mஏஏ-னஸெ τῇ if tay டய் χρηστότητι thou hray-STOH-tay-tee ஹ்ரய்-STஓஃ-டய்-டே ἐπεὶ continue ape-EE அபெ-ஏஏ καὶ in kay கய் σὺ his syoo ஸ்யோ ἐκκοπήσῃ ake-koh-PAY-say அகெ-கொஹ்-PAY-ஸய் -
καὶ they kay கய் ἐκεῖνοι also, ake-EE-noo அகெ-ஏஏ-னோ δέ if thay தய் ἐὰν they ay-AN அய்-Aந் μὴ abide may மய் ἐπιμείνωσιν not ay-pee-MEE-noh-seen அய்-பே-Mஏஏ-னொஹ்-ஸேன் τῇ still tay டய் ἀπιστίᾳ in ah-pee-STEE-ah அஹ்-பே-STஏஏ-அஹ் ἐγκεντρισθήσονται· ayng-kane-tree-STHAY-sone-tay அய்ன்க்-கனெ-ட்ரே-STஃAY-ஸொனெ-டய் δυνατὸς unbelief, thyoo-na-TOSE த்யோ-ன-TஓSஏ γάρ shall gahr கஹ்ர் ἐστιν be ay-steen அய்-ஸ்டேன் ὁ graffed oh ஒஹ் θεὸς in: thay-OSE தய்-ஓSஏ πάλιν for PA-leen PA-லேன் ἐγκεντρίσαι ayng-kane-TREE-say அய்ன்க்-கனெ-Tற்ஏஏ-ஸய் αὐτούς God af-TOOS அf-TஓஓS -
εἰ if ee ஈ γὰρ thou gahr கஹ்ர் σὺ wert syoo ஸ்யோ ἐκ cut ake அகெ τῆς out tase டஸெ κατὰ of ka-TA க-TA φύσιν the FYOO-seen FYஓஓ-ஸேன் ἐξεκόπης olive ayks-ay-KOH-pase அய்க்ஸ்-அய்-Kஓஃ-பஸெ ἀγριελαίου tree ah-gree-ay-LAY-oo அஹ்-க்ரே-அய்-ள்AY-ஊ καὶ which kay கய் παρὰ is pa-RA ப-ற்A φύσιν wild FYOO-seen FYஓஓ-ஸேன் ἐνεκεντρίσθης by ane-ay-kane-TREE-sthase அனெ-அய்-கனெ-Tற்ஏஏ-ஸ்தஸெ εἰς nature, ees ஈஸ் καλλιέλαιον and kahl-lee-A-lay-one கஹ்ல்-லே-A-லய்-ஒனெ πόσῳ wert POH-soh Pஓஃ-ஸொஹ் μᾶλλον graffed MAHL-lone MAஃள்-லொனெ οὗτοι contrary OO-too ஓஓ-டோ οἱ to oo ஊ κατὰ nature ka-TA க-TA φύσιν into FYOO-seen FYஓஓ-ஸேன் ἐγκεντρισθήσονται a ayng-kane-tree-STHAY-sone-tay அய்ன்க்-கனெ-ட்ரே-STஃAY-ஸொனெ-டய் τῇ good tay டய் ἰδίᾳ olive ee-THEE-ah ஈ-Tஃஏஏ-அஹ் ἐλαίᾳ tree: ay-LAY-ah அய்-ள்AY-அஹ் -
Οὐ I oo ஊ γὰρ would gahr கஹ்ர் θέλω not, THAY-loh TஃAY-லொஹ் ὑμᾶς brethren, yoo-MAHS யோ-MAஃS ἀγνοεῖν that ah-gnoh-EEN அஹ்-க்னொஹ்-ஏஏந் ἀδελφοί ye ah-thale-FOO அஹ்-தலெ-Fஓஓ τὸ should toh டொஹ் μυστήριον be myoo-STAY-ree-one ம்யோ-STAY-ரே-ஒனெ τοῦτο ignorant TOO-toh Tஓஓ-டொஹ் ἵνα of EE-na ஏஏ-ன μὴ this may மய் ἦτε A-tay A-டய் παρ᾽ mystery, pahr பஹ்ர் ἑαυτοῖς lest ay-af-TOOS அய்-அf-TஓஓS φρόνιμοι FROH-nee-moo Fற்ஓஃ-னே-மோ ὅτι ye OH-tee ஓஃ-டே πώρωσις should POH-roh-sees Pஓஃ-ரொஹ்-ஸேஸ் ἀπὸ be ah-POH அஹ்-Pஓஃ μέρους wise MAY-roos MAY-ரோஸ் τῷ in toh டொஹ் Ἰσραὴλ your ees-ra-ALE ஈஸ்-ர-Aள்ஏ γέγονεν own GAY-goh-nane GAY-கொஹ்-னனெ ἄχρις conceits; AH-hrees Aஃ-ஹ்ரேஸ் οὗ that oo ஊ τὸ blindness toh டொஹ் πλήρωμα in PLAY-roh-ma Pள்AY-ரொஹ்-ம τῶν part tone டொனெ ἐθνῶν is ay-THNONE அய்-Tஃந்ஓந்ஏ εἰσέλθῃ happened ees-ALE-thay ஈஸ்-Aள்ஏ-தய் -
καὶ so kay கய் οὕτως all OO-tose ஓஓ-டொஸெ πᾶς Israel pahs பஹ்ஸ் Ἰσραὴλ shall ees-ra-ALE ஈஸ்-ர-Aள்ஏ σωθήσεται· be soh-THAY-say-tay ஸொஹ்-TஃAY-ஸய்-டய் καθὼς saved: ka-THOSE க-TஃஓSஏ γέγραπται as GAY-gra-ptay GAY-க்ர-ப்டய் Ἥξει it AY-ksee AY-க்ஸே ἐκ is ake அகெ Σιὼν written, see-ONE ஸே-ஓந்ஏ ὁ There oh ஒஹ் ῥυόμενος shall ryoo-OH-may-nose ர்யோ-ஓஃ-மய்-னொஸெ καὶ come kay கய் ἀποστρέψει out ah-poh-STRAY-psee அஹ்-பொஹ்-STற்AY-ப்ஸே ἀσεβείας of ah-say-VEE-as அஹ்-ஸய்-Vஏஏ-அஸ் ἀπὸ Sion ah-POH அஹ்-Pஓஃ Ἰακώβ· the ee-ah-KOVE ஈ-அஹ்-KஓVஏ -
καὶ this kay கய் αὕτη is AF-tay AF-டய் αὐτοῖς af-TOOS அf-TஓஓS ἡ my ay அய் παρ' covenant pahr பஹ்ர் ἐμοῦ unto ay-MOO அய்-Mஓஓ διαθήκη them, thee-ah-THAY-kay தே-அஹ்-TஃAY-கய் ὅταν when OH-tahn ஓஃ-டஹ்ன் ἀφέλωμαι I ah-FAY-loh-may அஹ்-FAY-லொஹ்-மய் τὰς shall tahs டஹ்ஸ் ἁμαρτίας take a-mahr-TEE-as அ-மஹ்ர்-Tஏஏ-அஸ் αὐτῶν away af-TONE அf-Tஓந்ஏ -
κατὰ concerning ka-TA க-TA μὲν mane மனெ τὸ the toh டொஹ் εὐαγγέλιον gospel, ave-ang-GAY-lee-one அவெ-அன்க்-GAY-லே-ஒனெ ἐχθροὶ they ake-THROO அகெ-Tஃற்ஓஓ δι' are thee தே ὑμᾶς enemies yoo-MAHS யோ-MAஃS κατὰ for ka-TA க-TA δὲ your thay தய் τὴν sakes: tane டனெ ἐκλογὴν but ake-loh-GANE அகெ-லொஹ்-GAந்ஏ ἀγαπητοὶ as ah-ga-pay-TOO அஹ்-க-பய்-Tஓஓ διὰ touching thee-AH தே-Aஃ τοὺς the toos டோஸ் πατέρας· election, pa-TAY-rahs ப-TAY-ரஹ்ஸ் -
ἀμεταμέλητα the ah-may-ta-MAY-lay-ta அஹ்-மய்-ட-MAY-லய்-ட γὰρ gifts gahr கஹ்ர் τὰ and ta ட χαρίσματα calling ha-REE-sma-ta ஹ-ற்ஏஏ-ஸ்ம-ட καὶ of kay கய் ἡ ay அய் κλῆσις God KLAY-sees Kள்AY-ஸேஸ் τοῦ are too டோ θεοῦ without thay-OO தய்-ஓஓ -
ὥσπερ as OH-spare ஓஃ-ஸ்பரெ γὰρ gahr கஹ்ர் καὶ ye kay கய் ὑμεῖς in yoo-MEES யோ-MஏஏS ποτε times poh-tay பொஹ்-டய் ἠπειθήσατε past ay-pee-THAY-sa-tay அய்-பே-TஃAY-ஸ-டய் τῷ have toh டொஹ் θεῷ not thay-OH தய்-ஓஃ νῦν believed nyoon ன்யோன் δὲ thay தய் ἠλεήθητε God, ay-lay-A-thay-tay அய்-லய்-A-தய்-டய் τῇ yet tay டய் τούτων have TOO-tone Tஓஓ-டொனெ ἀπειθείᾳ now ah-pee-THEE-ah அஹ்-பே-Tஃஏஏ-அஹ் -
οὕτως so OO-tose ஓஓ-டொஸெ καὶ have kay கய் οὗτοι these OO-too ஓஓ-டோ νῦν also nyoon ன்யோன் ἠπείθησαν now ay-PEE-thay-sahn அய்-Pஏஏ-தய்-ஸஹ்ன் τῷ not toh டொஹ் ὑμετέρῳ believed, yoo-may-TAY-roh யோ-மய்-TAY-ரொஹ் ἐλέει that ay-LAY-ee அய்-ள்AY-ஈ ἵνα EE-na ஏஏ-ன καὶ through kay கய் αὐτοὶ your af-TOO அf-Tஓஓ ἐλεηθῶσιν· mercy ay-lay-ay-THOH-seen அய்-லய்-அய்-Tஃஓஃ-ஸேன் -
συνέκλεισεν God syoon-A-klee-sane ஸ்யோன்-A-க்லே-ஸனெ γὰρ gahr கஹ்ர் ὁ oh ஒஹ் θεὸς hath thay-OSE தய்-ஓSஏ τοὺς concluded toos டோஸ் πάντας PAHN-tahs PAஃந்-டஹ்ஸ் εἰς them ees ஈஸ் ἀπείθειαν all ah-PEE-thee-an அஹ்-Pஏஏ-தே-அன் ἵνα in EE-na ஏஏ-ன τοὺς unbelief, toos டோஸ் πάντας that PAHN-tahs PAஃந்-டஹ்ஸ் ἐλεήσῃ he ay-lay-A-say அய்-லய்-A-ஸய் -
Ὦ the oh ஒஹ் βάθος depth VA-those VA-தொஸெ πλούτου of PLOO-too Pள்ஓஓ-டோ καὶ the kay கய் σοφίας riches soh-FEE-as ஸொஹ்-Fஏஏ-அஸ் καὶ both kay கய் γνώσεως of GNOH-say-ose Gந்ஓஃ-ஸய்-ஒஸெ θεοῦ· the thay-OO தய்-ஓஓ ὡς wisdom ose ஒஸெ ἀνεξερεύνητα and ah-nay-ksay-RAVE-nay-ta அஹ்-னய்-க்ஸய்-ற்AVஏ-னய்-ட τὰ knowledge ta ட κρίματα of KREE-ma-ta Kற்ஏஏ-ம-ட αὐτοῦ God! af-TOO அf-Tஓஓ καὶ how kay கய் ἀνεξιχνίαστοι unsearchable ah-nay-ksee-HNEE-ah-stoo அஹ்-னய்-க்ஸே-ஃந்ஏஏ-அஹ்-ஸ்டோ αἱ are ay அய் ὁδοὶ his oh-THOO ஒஹ்-Tஃஓஓ αὐτοῦ af-TOO அf-Tஓஓ -
Τίς who tees டேஸ் γὰρ hath gahr கஹ்ர் ἔγνω known A-gnoh A-க்னொஹ் νοῦν the noon னோன் κυρίου mind kyoo-REE-oo க்யோ-ற்ஏஏ-ஊ ἢ of ay அய் τίς the tees டேஸ் σύμβουλος Lord? SYOOM-voo-lose SYஓஓM-வோ-லொஸெ αὐτοῦ or af-TOO அf-Tஓஓ ἐγένετο who ay-GAY-nay-toh அய்-GAY-னய்-டொஹ் -
ἢ who ay அய் τίς hath tees டேஸ் προέδωκεν first proh-A-thoh-kane ப்ரொஹ்-A-தொஹ்-கனெ αὐτῷ given af-TOH அf-Tஓஃ καὶ to kay கய் ἀνταποδοθήσεται him, an-ta-poh-thoh-THAY-say-tay அன்-ட-பொஹ்-தொஹ்-TஃAY-ஸய்-டய் αὐτῷ and af-TOH அf-Tஓஃ -
ὅτι of OH-tee ஓஃ-டே ἐξ him, ayks அய்க்ஸ் αὐτοῦ and af-TOO அf-Tஓஓ καὶ through kay கய் δι' him, thee தே αὐτοῦ and af-TOO அf-Tஓஓ καὶ to kay கய் εἰς him, ees ஈஸ் αὐτὸν are af-TONE அf-Tஓந்ஏ τὰ ta ட πάντα· all PAHN-ta PAஃந்-ட αὐτῷ things: af-TOH அf-Tஓஃ ἡ to ay அய் δόξα whom THOH-ksa Tஃஓஃ-க்ஸ εἰς be ees ஈஸ் τοὺς toos டோஸ் αἰῶνας glory ay-OH-nahs அய்-ஓஃ-னஹ்ஸ் ἀμήν for ah-MANE அஹ்-MAந்ஏ
ரோமர் 11 இன்டர்லீனியர் வரிகளுக்கிடையே
Interlinear verses ரோமர் 11